Všeobecné obchodní podmínky - GDPR

Obchodní podmínky (platné k 13.12.2023)

Obchodní společnost - výrobce: GF nutrition s.r.o.
Se sídlem: V Podbabě 2738/12, 160 00 - Praha 6
Identifikační číslo: 08446504
DIČ: CZ08446504
email: info@gf-nutrition.cz
telefon: +420 704 921 101
Společnost GF nutrition s.r.o. je zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 319150 vedeném u Městského soudu v Praze.,
Prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.gf-nutrition.cz

Úvodní ustanovení
Tyto podmínky upravují vztah mezi prodávajícím - společností GF nutrition s.r.o. a kupujícím.

Prodávající
GF nutrition s.r.o.
V Podbabě 2738/12
160 00 - Praha 6
Česká republika
IČO: 08446504
DIČ: CZ08446504

Kupující
spotřebitel, firma, státní instituce

Objednávka zboží
Zboží je možno objednat následujícími způsoby:

ústně (osobně, telefonicky)
písemně (poštou, e-mailem)
v internetovém obchodě - v eshopu www.gf-nutrition.cz

Elektronická objednávka musí obsahovat veškeré nutné údaje
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

Přijetí objednávky a její potvrzení
Hned po odeslání objednávky obdržíte na email uvedený v objednávce oznámení o přijetí objednávky do našeho systému. O Vaší objednávce jsme také okamžitě informováni my.
Veškeré námi nabízené zboží máme skladem a tedy ihned k dodání, objednávku v co nejkratší době Vám potvrdíme emailem, SMS či telefonicky... v tuto chvíli je zboží již na cestě k Vám :-). Tímto potvrzením objednávky je uzavřena kupní smlouva.
V případě jakýkoliv nejasností s objednávkou Vás budeme neprodleně informovat. Z těchto důvodů prosím udávejte při vyplňování objednávky takové telefonní číslo, na kterém nebude problém Vás zastihnout. Ulehčí to práci nám a Vy i v případě nejasností budete mít zboží ještě dříve u sebe.

Platební podmínky

  • platba "na dobírku" při dopravě přepravní službou (Česká pošta, přepravní společnost DPD, výdejní síť Zásilkovna a Balíkovna České pošty)
  • platba na fakturu a to bankovním převodem na základě objednávky
  • platba online přes platební bránu Shoptet Pay - rychlé a bezpečné převody peněz z pohodlí vašeho domova.
  • Platební brána Shoptet Pay sdružuje platby většiny bank v ČR. Platba probíhá prostřednictvím online přesměrování do Vaší banky nebo zadáním údajů z platební karty.

Způsob dopravy:
Maloobchodní objednávky - ČR

  • Zboží zasíláme zákazníkovi po celé ČR přepravní společností DPD, Českou poštou a sítí výdejních míst společnosti Zásilkovna a Balíkovna české pošty
    Poštovné i balné je ZDARMA. V případě úhrady dobírkou je účtovaný poplatek 30,- Kč

Dodací lhůty
Veškeré námi nabízené zboží máme skladem a tedy ihned k dodání. Objednávky přijaté do 11 hodin zpravidla expedujeme ještě týž den s doručením přepravní společností (ČP, DPD a Zásilkovna), tato objednávka Vám bude doručena nejpozději do 48 hodin od objednání (v pracovních dnech). U objednávek s formou úhrady převodem z účtu, jsou objednávky expedovány bez zbytečného odkladu po obdržení Vaší platby na náš účet. V případě, že by měla být dodací lhůta delší, budeme Vás ihned informovat.

Cena zboží
Ceny jsou uvedeny jak v e-shopu u jednotlivých výrobků, tak i v souhrnu v objednávce. Všechny ceny v internetovém obchodě GF-nutrition jsou koncové a vč. příslušné sazby DPH.

Záruční doba - expirace
Výrobky nemají prošlou záruční lhůtu, ani v dohledné době u nich nekončí datum spotřeby !

Převzetí zásilky kupujícím
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození zboží nepřebírat.

Reklamace
Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. Práva spotřebitele se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen NOZ) a zákona č. 634/1992 Sb.; o ochraně spotřebitele; ve znění pozdějších předpisů a reklamačním řádem prodávajícího, který tvoří přílohu a součást těchto obchodních podmínek. Reklamační řád je spotřebiteli dostupný na prodejnách prodávajícího v písemné podobě.

Odstoupení od smlouvy
Spotřebitel, který zakoupil zboží jinak než osobně  v prodejně má právo, v souladu s § 1829 odst. 1 NOZ, bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 30 dní od převzetí zboží. Prodávající dobrovolně v zájmu spotřebitelů prodloužil zákonnou lhůtu ze 14ti dnů na 30 dní. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od smlouvy je třeba písemně (emailem) dodavateli oznámit odstoupení od smlouvy a napsat číslo bankovního účtu, na které bude částka za zboží vrácena. Poté zaslat kompletní zboží v nepoškozeném obalu, bez známek užívání a nerozbalené a to na adresu GF nutrition s.r.o., V Podbabě 2738/12, 160 00 - Praha 6.

V případě, že spotřebitel řádně odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající spotřebiteli peněžní prostředky přijaté od spotřebitele do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od spotřebitele přijal, pokud spotřebitel neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté spotřebitelem již při vrácení zboží spotřebitelem či se souhlasem spotřebitele jinak, pokud tím spotřebiteli nevzniknou další náklady. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné, musí spotřebitel poskytnout prodávajícímu peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být spotřebiteli vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
  • o opravě nebo údržbě provedené na žádost spotřebitele,
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (potraviny, výživové doplňky atd.).

Ochrana osobních dat - GDPR
Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu GF-nutrition.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Naše firma respektuje zákon na ochranu osobních údajů, neposkytujeme žádné informace třetím osobám a na Váš e-mail nezasíláme žádné marketingové informace, pokud si sami neaktivujete službu zasílání novinek e-mailem. Viz. ochrana osobních dat.
Provozovatel - prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromažďovány z obchodních, logistických, statistických a marketingových důvodů.
  Společnost, jako správce osobních údajů, bude tyto osobní údaje zpracovávat v souladu s platným zněním zákona č.101/2000 Sb. a nařízením 2016/679 (GDPR). Tyto osobní údaje budou zpracovávány po dobu trvání registrace subjektu osobních údajů v rámci e-shopu a v případě nákupu bez registrace po dobu od uzavření objednávky po dodání zboží. Pokud nastane obchodní případ, kdy je nutné předat osobní informace zákazníka dodavateli (např. při vystavení "Záručního listu"), se provozovatel zavazuje, že tyto informace předá až po předchozím odsouhlasení daným zákazníkem. Bez souhlasu není možné jakékoliv informace osobního charakteru předávat.
Zákazník využíváním služeb internetového obchodu dává souhlas ke shromaždování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace o zákazníkovi, které se dále doplňují při provedení objednávky. Zákazník má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace).

Předávání dat s programem Heuréka.cz "OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY"
Spokojenost našich zákazníků s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu "Ověřeno zákazníky", do něhož je náš e-shop zapojen. Dotazníky našim zákazníkům zasíláme pokaždé, když u nás uzavřou objednávku prostřednictvím e-shopu www.gf-nutrition.cz, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání zákazník před odesláním objednávky neodmítne. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování spokojenosti našich zákazníků s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz, pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a e-mailové adrese zákazníka. Osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu "Ověřeno zákazníky" může zákazník kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě jakýchkoliv námitek zákazníků dotazník nebudeme dále zasílat.

Závěrečná ustanovení
Prodávající má zájem na spokojenosti spotřebitele, pokud má spotřebitel zájem upozornit prodávajícího na chyby, prosíme, aby využil kontaktní mail: info@gf-nutrition.cz. Věříme, že se nám podaří výhrady smírně vyřešit.

Oprávněnost k podnikání a živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele, když spotřebitel má právo podat návrh na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím, který se nepodaří vyřešit dohodou České obchodní inspekci, jako subjektu mimosoudního řešení sporů, viz. více na www.coi.cz.

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Obchodní podmínky umožňují kupujícímu jejich stažení a archivaci. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán. 


Reklamační řád

1. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován na základě zákona č. 89/2012 Sb.; občanský zákoník (dále jen NOZ); a zákona č. 634/1992 Sb.; o ochraně spotřebitele; ve znění pozdějších předpisů; a jeho cílem je účelné upřesnění postupu zákazníka, jako spotřebitele a kupujícího na straně jedné, a obchodní firmy GF nutrition s.r.o., se sídlem V Podbabě 2738/12, 160 00 - Praha 6 jako prodávajícího na straně druhé, v případě, že na straně spotřebitele vznikne oprávněný důvod k uplatnění práv z vadného plnění.

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc (dále jen zboží) převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy prodávajícím či výrobcem prováděné;
  • zboží se hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá;
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy;
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Lhůtu k uplatnění práv z vadného plnění nelze zaměňovat s životností zboží; tj. dobou po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží; vzhledem ke svým vlastnostem; danému účelu a rozdílnosti v intenzitě užívání; vydržet.

Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout spotřebiteli písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem. Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje, které musí obsahovat údaje jako výše uvedené potvrzení, tedy obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo. Pokud je poskytována záruka za jakost prodávající zde určí podmínky a dobu.

2. Uplatnění práv z vadného plnění (reklamace)

Spotřebitel má právo uplatnit reklamaci pouze na zboží, které bylo zakoupeno u prodávajícího a v okamžiku převzetí zboží spotřebitelem toto nemá vlastnosti uvedené v článku 1 reklamačního řádu. Za vadu nelze považovat nemožnost řádného užívání zboží z důvodu změny vkusu, společenských trendů.

U zboží prodávaného ve výprodeji se slevou (zboží použité, zboží prodávané za nižší cenu pro vadu, pro kterou byla cena snížena – např. nekompletní zboží, rozbalené zboží; zboží krátkodobě používané; zboží použité pro prezentaci) může být lhůta k uplatnění práv z vadného plnění zkrácena až na 12 měsíců dle § 2168 NOZ. Prodávající neodpovídá za vady použitého zboží odpovídající míře používání či opotřebení v okamžiku převzetí zboží kupujícím.

Je-li na zboží, na jeho obalu, v návodu připojeném ke zboží uvedena doba, po kterou lze zboží použít nebo byla-li prodávajícím poskytnuta záruka za jakost na zboží či jeho část, vzniká kupujícímu záruka za jakost ve smyslu § 2113 a následujících NOZ. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po dobu poskytnuté záruky za jakost způsobilé k užití pro obvyklý účel nebo si zachová obvyklé vlastnosti.

3. Způsob uplatnění reklamace

Kupující spotřebitel je oprávněn uplatnit reklamaci u spotřebního zboží do 24 měsíců od převzetí zboží. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží byla vadné již při převzetí.

Podmínkou přijetí reklamace je doručení zboží, pokud možno v originálním obalu se vším dodaným příslušenstvím, prodávajícímu, spolu s dokladem o zaplacení zboží; s případným dokladem o poskytnutí záruky za jakost. Reklamované zboží musí být dodáno bez nadměrného znečištění prachem; špínou; atd. 

4. Vyřízení reklamace

Nemá-li zboží výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Nové zboží musí mít stejné či lepší parametry než reklamované zboží. Pokud se však vada týká pouze součásti zboží, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze zboží neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Bezplatné odstranění vady zajistí prodávající spotřebiteli bez zbytečného odkladu; maximálně však do 30 dní. Pro rozhodnutí o oprávněnosti reklamace je často nezbytné posouzení servisního střediska dle jednotlivých výrobců.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

V případě nemožnosti vyřízení reklamace opravou zboží nebo dodáním nového zboží; bude kupujícímu vrácená částka zaplacená za zboží.

Po vyřízení oprávněné reklamace se lhůta k uplatnění práv z vadného plnění prodlužuje o dobu; kterou bylo zboží v reklamačním řízení. Byla-li reklamace zboží vyřízena výměnou zboží za nové; začne lhůta běžet znovu od data vyřízení reklamace. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou; je další případná reklamace považována za první reklamaci zboží.

Po vyřízení reklamace prodávající upozorní o ukončení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem.

Při jakékoli reklamaci je třeba, aby byl vyhotoven písemný protokol o tvrzených či zjištěných závadách, lhůtě jejich uplatnění a formě a době jejich odstranění. Bez takovéhoto protokolu není uplatněná reklamace brána v potaz při posuzování práv z vadného plnění.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly „křehké“..

V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na úhradu nutně vynaložených nákladů souvisejících s uplatněním reklamace – náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět, a to za následujících podmínek:

  • spotřebitel se s prodávajícím předem dohodl, že zboží spotřebitel dopraví prodávajícímu nebo nejbližšímu autorizovanému servisu na vlastní náklady.
  • reklamace je oprávněná.
  • spotřebitel si vyžádá úhradu nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží spolu s doložením výše nákladů (stačí scan).

5. Odmítnutí reklamace

Reklamace zboží nebude uznána:

  • vypršela-li u reklamovaného zboží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění nebo doba, na kterou se vztahuje případná záruka na jakost zboží, přede dnem uplatnění reklamace
  • vada vznikla neodbornou manipulací; nesprávným čištěním,
  • zboží bylo mechanicky poškozeno či poškozeno přírodními živly
  • zboží bylo nadměrně zatěžováno
  • na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním
  • zboží určené ke spotřebě bylo z nikoli nepodstatné části zkonzumováno

6. Neoprávněná reklamace

Pokud byla reklamace neoprávněná, prodávající je oprávněn naúčtovat kupujícímu veškeré vzniklé náklady na lokalizaci; logistiku; dohledání potřebných údajů; testování apod. Kupující je povinen tyto náklady uhradit neprodleně; nejpozději však do 14 (čtrnácti) dnů od ukončení reklamačního řízení. Bez úhrady vzniklých nákladů nebude zboží, které je předmětem reklamace, vydáno kupujícímu.

Zákonná lhůta na vyřízení reklamace spotřebitele je 30 dnů od doručení zboží.

7. Mimosoudní řešení spotřebitelských soudních sporů

Spotřebitel má právo podat návrh na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím, který se nepodaří vyřešit dohodou s prodávajícím, České obchodní inspekci, jako subjektu mimosoudního řešení sporů, viz. více na www.coi.cz.

 

PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Adresát:                  GF nutrition s.r.o., V Podbabě 2738/12, 160 00 Praha 6.

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis:

PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Adresát:                  GF nutrition s.r.o., V Podbabě 2738/12, 160 00 Praha 6.

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

 

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

 

 

Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti GF nutrition s.r.o. nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a v případě smlouvy, na základě které má být zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky (v zájmu spotřebitelů společnost GF nutrition s.r.o. prodloužil zákonnou lhůtu ze 14ti dnů na 30 dní)

Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět nebo než kupující prokáže, že zboží Společnosti odeslal.

 

Datum:

Podpis:

 

Zpět do obchodu